Trainingsdag 4 - Reisverslag uit Skidziń, Polen van Respect2All2016 - WaarBenJij.nu Trainingsdag 4 - Reisverslag uit Skidziń, Polen van Respect2All2016 - WaarBenJij.nu

Trainingsdag 4

Door: Mandy en danique

19 Oktober 2016 | Polen, Skidziń

Hoi, vandaag hebben we weer een lekker ontbijt gehad en weer getraind, niet heel lang omdat er wat conflicten waren.
Na dat die conflicten opgelost waren gingen we nog een leuk spel doen met de ballonnen.
Nu net avond gegeten wat niet veel mensen lekker vonden dus bij de jongens gedropt

• 19 Oktober 2016 - 18:21

Chemène:

Hoi grote broer,

hebben ze bij jouw het eten gedropt????¿¿¿¿¿
    wij hebben vandaag spaghetti gegeten en morgen gaan wij bladspinazie met spekjes eten.
    Drago Cindy katja papa mama en ik missen jouw heeeeeeel erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GROETJES VAN JE KLEINE VERVEELENDE ZUSJE CHEMENE

• 19 Oktober 2016 - 18:23

Daniëlle:

Hey schatje, en de rest natuurlijk ook ,

Ik lees wel weer dat jullie alweer verwend zijn.
    Dat word nog wat als je weer thuis bent, dan wil je die lekkere ontbijtjes zeker nog.
    Maar ben bang dat het hem niet gaat worden hihihi.
    Jammer dat er wat conflicten waren, maar wel weer goed om mee om te leren gaan, en op te lossen, dus weer wat geleerd.
    Toch boffen jullie maar dat de jongens zich op offerden om jullie eten op te eten. Of vonden die het wel lekker? Tot gauw veel plezier vanavond. Geniet er nog maar lekker van.
    Veel liefs en kusjes papa, mama, Michelle, Olaf, en Binky

• 19 Oktober 2016 - 18:35

Patrick En Agnes:

Hey Meissie (Mandy) en de rest natuurlijk!
    Vrijdag kan je lekker weer Hollandse pot eten !
    Kan wel raden wat jij het allerliefste wil eten! Ik gok op andijviestamppot met speklappen !
    Morgen jullie laatste dagje, nog lekker genieten allemaal!
    't is stil hier in huis! Kan niet wachten om al je verhalen te horen vrijdag !
    Liefs,
    Mama en papa xxx

• 20 Oktober 2016 - 10:43

Dionne Tiggelovend:

Hallo allemaal,
    Heel interessant om jullie te kunnen volgen op deze blog. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en naar wat je hebt geleerd. Ik zie jullie morgen op het vliegveld. Hopelijk hebben jullie een goede laatste dag gehad en ik wens jullie natuurlijk ook een goede terugreis.
    Dionne Tiggelovend

• 20 Oktober 2016 - 16:35

Opa En Oma Sanders:

Danique.
    Heb je fijn getraind.
    Straks als je thuis komt krijg je vast lekker eten
    Kusjes van Opa en Oma