Het eten - Reisverslag uit Skidziń, Polen van Respect2All2016 - WaarBenJij.nu Het eten - Reisverslag uit Skidziń, Polen van Respect2All2016 - WaarBenJij.nu

Het eten

Door: Sjors youp stijn

Blijf op de hoogte en volg

17 Oktober 2016 | Polen, Skidziń

Hallo,
Het eten is hier lekker, we kregen een soort hamburger en nondeju lekker groetjes Sjors

  • 17 Oktober 2016 - 17:00

    Fenk Van Stiphout :

    Hahahhahahaha Sjors bofkont jij hebt dan mooi mazzel ik zal die mensen even bellen dat je graag zuurkool eet en verse groenten !!!!!! Smakelijk eten dan maar !!!! De groetjes van Fenk

  • 17 Oktober 2016 - 20:07

    Daniëlle:

    Zo zitten daar in Polen gewoon aan de hamburgers, moet niet gekker worden . Straks willen ze daar nog blijven. Tot nu toe hebben ze wel mazzel met al dat lekkere eten niks mis mee. Veel plezier en leerzame momenten allemaal. Danique kusjes van papa, mama, Michelle, Olaf, en poot van Binky

  • 18 Oktober 2016 - 21:05

    Fenk Van Stiphout:

    Ik ben blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben en als je belt hoor ik veel gezelligheid op de achtergrond ! Dus er word genoeg lol gemaakt , maar goed dat ik er niet bij ben Sjors !!!!!
    Hier gaat alles zijn gangetje . Ik kan niet wachten om straks alle verhalen te horen die jullie hebben meegemaakt . En volgens mij is t wel een gezellig clubje mensen bij elkaar !
    Nou ik ga weer ff je moeder plagen en doe daar iedereen de groeten van mij gr Fenk

  • 18 Oktober 2016 - 22:11

    Irene Wijgers:

    Hallo David en reisgenoten,

    Hier weer even een berichtje uit Nijmegen om je te laten weten dat we je niet vergeten en veel aan je denken! Fijn dat je iedere dag even belt om te laten weten wat jullie daar in Polen allemaal gedaan hebben. Vandaag zal het voor jullie allen wel een heftige, emotionele dag zijn geweest, het bezoek aan
    Auschwitz. Samen erover praten en gevoelens delen kan een mooie ervaring zijn voor jullie allen. Ik hoor dat jullie zelfs hamburgers in Polen op het menu hebben staan! Super, dat Beata en Rafal zelfs rekening houden met de hollandse keuken! We zijn allemaal heel benieuwd om jullie verhalen en belevenissen te horen. David, ik wens je nog leerzame en fijne dagen met de hele groep.
    Een dikke knuffel van ons allemaal en veel kopjes van Sarah en Lotje! Tot snel! Veel liefs van mama, papa en Thomas xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 20 Sept. 2016
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 9901

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2016 - 14 Oktober 2016

Respect2All 2016

Landen bezocht: