Het is bijna zover! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Respect2All2016 - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Respect2All2016 - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Kip Suzanne

14 Oktober 2016 | Nederland, Nijmegen

Lieve leerlingen en ouders,

Het is bijna zover!
Het project respect 2 all gaat officieel van start, we reizen met de trein naar Oswiecim in Polen, we gaan kamp Auschwitz bezoeken en jullie worden tot trainer opgeleid.

We mogen het project dit jaar samen met jullie invulling gaan geven. Mogen? Ja!!! Het is echt een geweldig project beginnend met een mooie reis, vervolgens de train-de-trainerweek en eindigend met het les geven aan de onderbouw in hun projectweek.

Kortom: een prachtige ervaring en een project met ongelofelijk veel facetten:
- we gaan leren onze zenuwen voor de reis te overwinnen
- we gaan een groep, een hele hechte groep, worden...wat een mooie ervaring zal dat zijn
- het project is van start tot einde voor iedereen leerzaam
- de spannende dag van Auschwitz gaan we samen beleven
- we gaan naast de trainingen gezellig kletsen en ontspannen bij het kampvuur zitten
- het is een fantastische ervaring om elkaar zo goed te leren kennen en deze reis samen tot een succes te maken

Afgelopen zeven jaar heb ik deze reis als een hele bijzondere en leerzame week samen met leerlingen, trainers en collega's ervaren. Het project en deze reis zijn zeker een toegevoegde waarde, je zult nog vaak aan respect 2 all terug denken en je zult veel van het geleerde de rest van je leven meenemen.

Ik heb ongelofelijk veel zin in respect 2 all 2016, gezonde zenuwen zijn bij mij zeker ook aanwezig, maar ik kan alleen maar zeggen: 'ik mag gelukkig weer mee!!!'

Nog even...
Ga deze uitdaging aan, vertrouw op jezelf en wij zullen alles uit de kast halen om deze week voor jullie succesvol te maken!

Succes met het pakken van je tas, de laatste voorbereidingen en tot straks!

Respect 2 all, respect 2 u!!!

Kip Suus (kip 1) en natuurlijk ook namens kip Ine (kip 2) en haan Eddie (haan 3)

• 14 Oktober 2016 - 16:35

Dionne Tiggelovend:

Goeie reis!
    Dionne Tiggelovend

• 14 Oktober 2016 - 17:01

Leo Cuijpers:

Goede reis, veel plezier Belieber....

• 14 Oktober 2016 - 18:54

Patricia, Wilbert En Pleun:

Lieve Fleur. Heel veel plezier en een goede reis. Xxx papa, mama pleun

• 14 Oktober 2016 - 19:18

Fenk Van Stiphout:

Ik hoop dat jullie een fijne week hebben ! En een leuke ervaring ! En Sjors v Stiphout zorg goed voor elkaar !!! gr Fenk Ingrid en Gijs

• 14 Oktober 2016 - 19:31

Daphne Nukoop:

Dag lieve Jasmin, wat gaan jullie een bijzonder avontuur tegemoet! Een herinnering voor het leven.... Geniet maar voel en ervaar ook. Samen met de groep, elkaar onvoorwaardelijk steunen. Ik ben benieud naar de verhalen. Liefs Mimi

• 14 Oktober 2016 - 23:22

Claudia Stensen:

En de reis is begonnen! Heel veel plezier samen bij deze bijzondere ervaring en geniet ervan.

• 14 Oktober 2016 - 23:44

Nicoline En Marco Corbijn:

Lieve Marieke en de rest,
    Een hele goede reis, niet te veel Mc Flurrys eten, maar die hebben ze misschien wel niet in Polen.... Hopelijk hebben jullie lekker geslapen in de trein als je dit leest.
    Erg leuk om te horen dat jullie de groep 100% vertrouwen. Dat is een goede start van de week. Veel plezier en tot later!

• 15 Oktober 2016 - 00:24

Danny & Renate:

Lieve Filou,
    Samen met 19 andere leerlingen en 1 haan en 2 kippen maak je een herinnering voor altijd. We wensen jullie veel wijsheid kracht, liefde en saamhorigheid toe.maak er iets moois van. Liefs Danny ,Renate, Thijn & Kwint.

• 15 Oktober 2016 - 11:58

Marieke Verbeek:

Een hele goede reis allemaal! Maak er een mooie week van, met veel bijzondere herinneringen!

• 15 Oktober 2016 - 12:07

Arjan En Marjolein:

Lieve allemaal,
    Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad ondanks de 'valse start', en is er nog genoeg energie over om het avontuur deze week vol te beleven. Vooral heel veel plezier, doe je best en wees lief voor elkaar. We hopen snel van jullie te horen.

groetjes

• 15 Oktober 2016 - 13:02

Maurice En Ilonka:

Lieve Melina,
    De reis is inmiddels bezig, jullie zijn al een heel eind op weg.
    Heel dapper van je dat je deze reis gaat maken, een heel avontuur!
    Je zult deze week een hoop ervaring opdoen en niet te vergeten ook veel plezier met elkaar hebben.
    Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen.

Heel veel liefs mama en papa

• 15 Oktober 2016 - 13:08

Ton Moors:

Hallo collega's en leerlingen,
    Graag wens ik jullie allen een goede reis, veel plezier en machtige en prachtige ervaringen toe in Polen!
    Vriendelijke groet van een (nog niet zo héél) oud-leraar.
    Ton Moors

• 15 Oktober 2016 - 15:36

Fenk Van Stiphout :

Hallo allemaal jullie zullen er wel bijna zijn ik zag dat er onderweg ook mc Donalds waren !!!! Goede reis ! Gr Fenk

• 15 Oktober 2016 - 19:16

Patrick En Agnes:

Hallo allemaal ! En in het bijzonder Mandy.
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, en zo snel al!
    Heel veel plezier met z'n allen, een hele fijne, leerzame week ! Echt een bijzondere ervaring.
    Geniet van en met elkaar. Succes! En tot horens,
    liefs papa en mama, xxx

• 15 Oktober 2016 - 21:37

Annis:

Yes, jullie zijn goed aangekomen lees ik, wat fijn! Nu allemaal bijkomen en genieten van de goede zorgen van Beata en Oma.

• 16 Oktober 2016 - 10:07

Cor Kregting:

Goedendag allemaal. Na een spannende start en een goede reis voor nu een goede week toegewenst. Mooi weer :-(? en vooral een prima sfeer. Veel plezier, groeten aan allen en Hadassa.
    Groet Cor Kregting.

• 16 Oktober 2016 - 10:25

Peter En Everlien:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad!
    Wij wensen jullie veel plezier op deze indrukwekkende reis. Geniet ervan met z'n allen samen.
    Groetjes, Peter & Everlien, Luuk, Marel en Cas

• 16 Oktober 2016 - 12:14

Maria Veens:

Dzien Dobry goedemorgen fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. .Dat was al 1 mooie ervaring samen. Er zullen er deze week nog veel gaan volgen ......ervaringen voor heel jullie leven.
    Maak er samen een mooie week van lieve grtjes de familie van Youp

• 16 Oktober 2016 - 13:00

Nynke En Ad Van Den Berg:

Hoi allemaal en lieve Myrne,
    Fijn dat jullie zo snel aangekomen zijn op plaats van bestemming, ondanks de vertraagde start,
    we wensen jullie een fijne en leerzame week met elkaar en natuurlijk ook plezier in de vrije uurtjes.
    Tot gauw van
    Nynke en Ad, en broertjes en zusjes van Myrne.

• 16 Oktober 2016 - 19:28

Mariëlle En Edwin :

En of de reis is begonnen. Veel plezier, meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!x

• 16 Oktober 2016 - 21:27

Jolanda Loeffen:

Hoi hoi allemaal....jullie zijn inmiddels veilig aangekomen en zoals ik begrepen heb al veel lol gehad met elkaar. Ik wens jullie allemaal een superweek en voor mijn dochter camille geniet er van meid samen met he vriendinnen en de hele groep....deze reis zal je je hele leven niet meer vergeten.....liefs voor jullie allemaal

• 17 Oktober 2016 - 19:56

Marina:

Ik wens jullie allen een mooie week toe met veel waardevolle momenten! Groet aan ieder!