Vervolg - Reisverslag uit Rheinberg, Duitsland van Respect2All2016 - WaarBenJij.nu Vervolg - Reisverslag uit Rheinberg, Duitsland van Respect2All2016 - WaarBenJij.nu

Vervolg

Door: Filou en jasmin

Blijf op de hoogte en volg

15 Oktober 2016 | Duitsland, Rheinberg

Iedereen vond het moeilijk om afscheid te nemen en er zijn hier en daar ook wat tranen gevallen. Eenmaal onderweg was het heel erg gezellig en hebben we heel veel lol gemaakt en erg hard gelachen,gezongen en gedanst . We zijn overgestapt in Duisburg en hebben daar lang gewacht op onze slaaptrein die driekwartier later dan normaal. In de tussen tijd dat we hebben gewacht hebben we lekker gezongen gedanst gestretcht en natuurlijk even naar de Mac geweest met een heel groot deel van de groep .

  • 16 Oktober 2016 - 15:15

    Marco & Nicoline:

    Hallo allemaal en Marieke,
    Probeer wat op te schrijven maar onze kleine rakker zit met zijn poten op het toetsenbord en maakt het mij niet gemakkelijk. Hier bedoel ik dan het nieuwe kleine katje wat Marieke van vriendinnen heeft gekregen. Jammer dat ik geen foto mee kan sturen.... Als we hem kwijt zijn dan ligt hij in een koekenpan in het keukenkastje. Hier kan hij van onder inklimmen. Dus als we niet weten wat we moeten eten dan kunnen we altijd nog een gebakken....kippenkluif eten. Onze kleine rakker wordt ook wel Boef, Simba, Rover of Tijger genoemd... Nog leuke tips??
    Hier in Druten is het warm weer, hebben lekker gewandeld met opa en oma en lekker buiten gezeten.
    Groetjes allemaal.XXX

  • 16 Oktober 2016 - 18:16

    Patrick & Agnes:

    Hallo Mandy en alle andere leuke, lieve, aardige mensen van RESPECT 2 ALL !!!

    Mandy en de papa van Mandy, Patrick, maken elk jaar met kerst een gedicht voor ELKAAR,
    Ook al is het nu geen kerst het is wel een moment voor een leuk GEBAAR.

    PapaPaucke en MamaAcki zijn heel blij voor je dat je nu in Polen BENT,
    Dit is voor jullie een heel mooi RESPECT TO ALL LEERMOMENT.

    Sinds dat ik van juf Suus hoorde dat er een blog is waarop je een verhaal kan SCHRIJVEN,
    vond ik het wel grappig om daar een gedichtje op te plaatsen voor degene die nu in Polen VERBLIJVEN.

    Wat een strak plan is, is dat de stukjes die geschreven worden door de ouders in de groep worden GEPRESENTEERD,
    daarom hoop ik dat dit stukje ook wordt GERESPECTEERD.

    Van te voren kreeg papa van Mandy te horen dat hij geen flauwe grapjes op de blog mocht ZETTEN,
    als je zoiets tegen je vader zegt dan moet je maar eens OPLETTEN.

    Het eten en drinken is voor jullie allemaal een punt van GESPREK,
    Ik ga ervan uit dat jullie van snoep en chips hebben geen GEBREK.

    Oh ja…..weet je wat we zaterdagavond op hebben HET lekkere broodje BAPAO,
    Dat smaakte gigantisch lekker…WAUW.

    Deze week eten we ook nog lekker stamppot ANDIJVIE,
    Dat is het lievelingskostje van onze MANDY.

    De WIFI weet op de Schoolstraat niet wat hij MEEMAAKT,
    Zelfs Vlogger Jill denkt dat je haar niet meer volgt, op YouTube, en dat je bent AFGEHAAKT.

    Konijn Droppie poept met zijn ronde keuteltjes de woorden: Groetjes aan MANDY,
    De harige kipjes Hip, Jip en Pip tokken: de haan mis je in de ochtend, om half 8 NIE.

    Iedereen veel plezier verder en de groetjes,
    Papa en mama van Mandy.






  • 16 Oktober 2016 - 19:16

    Fenk Van Stiphout:

    Hoi Sjors en natuurlijk allemaal !
    Was fijn dat je belde ,leuk om te horen dat t eten lekker is en dat je het naar je zin hebt !
    We hadden de opdracht om veel te reageren ! Maar dat is geen probleem voor mij hahahah!!!
    Het is behoorlijk stil in huis !Je broer heeft niemand om mee te klooien !!
    Je moet van iedereen de groeten hebben en ik heb je vrienden vanmiddag naar NEC gebracht samen met Gijs. Zoals je weet hebben ze niet gewonnen .
    Tommie en Timmie zijn je s'morgens aan t zoeken .
    Nou ik schrijf wel weer iedereen de groeten en veel plezier !
    Gr Fenk Ingrid en Gijs

  • 16 Oktober 2016 - 20:00

    Solange :

    Hoi Zoe,

    Ik hoorde van mama dat je het gelukkig naar je zin hebt! Wat fijn.!! Ik vind het enorm stoer van je dat je dit doet zo'n best wel heftige en serieuze reis en dat dan zonder je moeder en broer. Maar gelukkig hebben jullie ook lol. Nog heel veel plezier en wij komen naar je verhalen en belevenissen luisteren als je terug bent!
    Tot gauw

    Dikke knuffel solange Xavi en Senna.

  • 16 Oktober 2016 - 20:06

    Senna:

    Heyy poepi ik hoop dat het daar leuk is je hebt hier al heel lang na uit gekeken ik hoop dat je daar nog veel plezier hebt en dat je soms nog een beetje aan mij denkt dan denk ik ook een beetje aan jou nou ik zie je snell weer als je terug bent dan kun je mij al die leuke verhalen vertellen nog veel plezier daar xxxx de gekste Senna die je kent

  • 16 Oktober 2016 - 20:41

    Robin:

    Hey Benteke , en alle andere stoertjes!

    Wat fijn dat je vertelde dat je het leuk hebt en dat de groep zo leuk is!
    Ik heb er alle vertrouwen in dat je een topweek krijgt!
    Geniet er van! Ik wacht hier op je totdat je terug bent want het is zo stil hier zonder jou gekkigheid

  • 16 Oktober 2016 - 21:14

    Irene Wijgers:

    Hallo David en reisgenoten,

    Wat fijn om te horen dat jullie allen veilig en goed aangekomen zijn in Polen! Wij vonden het heel leuk dat je zelf even belde om ons te zeggen dat je er was en dat de reistijd toch nog meegevallen was, in 22 uur. Wij zijn supertrots op jou dat je het lef hebt gehad om met deze reis mee te gaan! Een hele week zonder je moeder, vader, broer en Sarah en Lotje. Je zult ongetwijfeld heftige ervaringen opdoen en hier het nodige van leren. Heb je al kennisgemaakt met Beata, Rafal en oma? Jullie moeten hard werken aan de training maar maak vooral ook veel lol en plezier met z'n allen! Je zult ons vast heel veel te vertellen hebben als je thuis komt! Het is wel een beetje stil in huis maar Lotje houdt de wacht op jouw bed. Dag lieve kabouter, veel plezier allemaal en tot gauw!

    Dikke kus en veel liefs van papa, mama, Thomas, Sarah en Lotje.

  • 16 Oktober 2016 - 21:19

    Edwin, Vader Bente:

    Wij hebben gemerkt dat jullie in de Mac zaten.
    Lekker weer even appen met elkaar.
    Hoe was de slaaptrein?
    Laatste rustige moment?
    Hebben jullie dokter Polska al geboekt voor de bonte avond?



  • 17 Oktober 2016 - 00:32

    Courtney:

    Hee dikzakkie!

    Jij weet nu precies dat dit bericht voor jou is van jouw zus!

    Ik wilde even zeggen dat ik super trots ben op jou als mijn kleine zusje!

    Ik wens jou en de hele groep een hele fijne week!
    En als je terug bent dan gaan we er lekker lang over kletsen samen ! Kan niet wachten op al je verhalen!

    Ik hou van je mijn kleine dikzakkie ❤️❤️

  • 17 Oktober 2016 - 18:10

    Daphne Nukoop:

    Dag poppetje.. haha.....misschien mag ik het zo niet zeggen maar je blijft mn poppetje. Gisteren heb ik Pip opgehaald, ze ging helemaal los, rondjes rennen, piepen en wat niet meer. Ze was heel blij me te zien. Toe we thuiskwamen ging ze gelijk naar jou op zoek. Daar moet ze nog op wachten. Nu ligt ze naast me te snurken.

    Het is zo fijn te lezen dat jullie zo'n goeie groep hebben. Dat jullie elkaar vertrouwen en dat jullie kunnen bouwen en steunen op elkaar.
    Morgen een belangrijke dag, een bijzondere dag. Het blijft denk ik moeilijk voor te stellen dat er zoveel mensen daar zijn omgekomen. Goed om daar bij stil te staan.....

    Een goeie leerzame dag!

    Liefs Mimi

  • 17 Oktober 2016 - 18:10

    Daphne Nukoop:

    Dag poppetje.. haha.....misschien mag ik het zo niet zeggen maar je blijft mn poppetje. Gisteren heb ik Pip opgehaald, ze ging helemaal los, rondjes rennen, piepen en wat niet meer. Ze was heel blij me te zien. Toe we thuiskwamen ging ze gelijk naar jou op zoek. Daar moet ze nog op wachten. Nu ligt ze naast me te snurken.

    Het is zo fijn te lezen dat jullie zo'n goeie groep hebben. Dat jullie elkaar vertrouwen en dat jullie kunnen bouwen en steunen op elkaar.
    Morgen een belangrijke dag, een bijzondere dag. Het blijft denk ik moeilijk voor te stellen dat er zoveel mensen daar zijn omgekomen. Goed om daar bij stil te staan.....

    Een goeie leerzame dag!

    Liefs Mimi

  • 17 Oktober 2016 - 19:10

    Fimka Babic :

    Hoooooi Sanja en medegroepsgenoten,


    Wat fijn om te lezen dat jullie tijdens de reis hebben vermaakt. :) Hoe bevalt het tot zo ver? Ik vind het ontzettend stoer en dapper dat jullie zijn gegaan. Ben zeer benieuwd naar jullie verhalen. Hoe is het eten Sanja en de rest? Morgen gaan jullie naar Auswitch lijkt me zeer spannend om mee te maken. Sanja je mag me morgen appen ik ben toch vrij en goed bereikbaar. Je krijgt een pootje van Chico en we missen je heel erg! Tijdens het typen van dit bericht is Chico super actief de laptop aan het aanvallen. hahaha

    Tot snel, mamino I love you very much

  • 17 Oktober 2016 - 19:43

    Daniëlle:

    Hai Danique en natuurlijk ook alle stoere kids en leiding,

    Gelukkig is de reis goed gegaan. En ik vond het erg fijn dat Danique later nog een x mocht proberen te bellen omdat we geen verbinding kregen. Het zal ons benieuwen hoe het jullie zullen ervaren de tijd in Polen. Auswitch zal heel veel indrukken op jullie achter laten denken wij. Tot slot voor vandaag super stoer wat jullie doen en we zullen Kootje en Binky een extra knuffel geven en lekker verwennen.

    Dikke kus en knuffels van papa, mama, Michelle, Olaf en poot van Binky

  • 17 Oktober 2016 - 19:56

    Daniëlle:

    "Hey Danique nog ff vergeten de treinreis zullen jullie nooit vergeten de deur op slot te doen hihihi , anders staan er weer mannen aan de verkeerde deur , maar jullie konden er gelukkig wel om lachen.

    Tot het volgende berichtje maar weer....love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 20 Sept. 2016
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 9860

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2016 - 14 Oktober 2016

Respect2All 2016

Landen bezocht: