Stijn is een echte vent!!! - Reisverslag uit Skidziń, Polen van Respect2All2016 - WaarBenJij.nu Stijn is een echte vent!!! - Reisverslag uit Skidziń, Polen van Respect2All2016 - WaarBenJij.nu

Stijn is een echte vent!!!

Door: Suus

18 Oktober 2016 | Polen, Skidziń

Beste allemaal,

Ik moet toch even wat delen, want onze Stijn is echt een loyale kerel. Eerst vergeet hij zijn wekker uit te zetten, maar het was op de auschwitz dag dus we waren reeds wakker. De straf voor het vergeten uitzetten van de wekker was een afwasje. Nou, hij nam hem sportief en zijn echte vrinden, Sjors en Youp, stonden hem bij.
Ja, ouders van Sjors jullie lezen het goed!!! We hebben hem leren afwassen. Het was in elk geval beregezellig afwassen met mijn mannekes.

Groetjes van kippetje Suus

• 18 Oktober 2016 - 22:15

Fenk Van Stiphout :

Beste kippetje Suus hartstikke bedankt dat je Sjors hebt leren afwassen! We zullen zodra hij thuis is de vaatwasser afkoppelen en op marktplaats zetten! En ik hoop dat je Sjors nog veel meer dingen leert ,maar 1 week is erg kort . Ik hoop wel dat je daar foto's en video's van hebt gr ouwe Haan Fenk

• 18 Oktober 2016 - 22:16

Ingrid Van Stiphout:

dat is fijn om te horen , maar ik wist wel dat hij dat kon.
    hij kan ook erg goed stofzuigen , doet hij vaak genoeg .
    ik hoor als hij belt dat ze het erg naar hun zin hebben erg fijn.
    nog veel plezier allemaal.
    groetjes Ingrid

• 19 Oktober 2016 - 18:48

Peter En Everlien:

Hallo allemaal,

Wat een goed idee! Afwassen als je vergeet de wekker uit te zetten! Voorlopig zijn wij niet meer aan de beurt om af te wassen! Het zou mooier zijn om een straf te bedenken wat helpt dat je wakker wordt van de wekker...
    We lezen mooie indrukwekkende verhalen van jullie. En voor Stijn is zo te lezen zijn lievelingseten niet nodig op vrijdag als je alles van de anderen ook opeet. Let wel op het maximale laadgewicht van het vliegtuig.
    Nog veel plezier samen!
    Groetjes Peter & Everlien en Luuk, Marel en Cas

• 19 Oktober 2016 - 19:06

Nenah En Maria:

Hallo allemaal,

Youp lees ik dat nu goed, helpen bij de afwas? Die houden we er in manneke. Goed dat jullie elkaar ondersteunen en nog heel veel plezier en geniet van jullie laatste dag morgen. Maar mams is toch wel heel blij dat je vrijdag weer naar huis komt. En de hondjes ook.

Dikke kus en groetjes aan alle kippen, haan en alle kuikens.

Nenah en Maria

• 19 Oktober 2016 - 19:29

Fenk Van Stiphout:

Beste Kippetje Suus En Sjors, Stijn en Youp .
    Ik lees dat jullie veel gezinnen erg gelukkig hebt gemaakt met iets dagelijks als afwassen . Dus we moeten maar binnenkort iets leuks afspreken met jullie ! Hier in de buurt zit een groot verzorgingstehuis die best afwashulp kunnen gebruiken hahahahahaha
    Tijdens ons telefoon gesprek was het erg gezellig op de achtergrond ik hoorde Stijn er goed bovenuit komen .
    En Sjors is erg onder de indruk over de kookkunsten van jullie gastvrouw . Nou thuis nog !!
    In t winkeltje in de buurt kennen ze de jongens onderhand ook steeds beter !
    Zoals je ziet vliegt de tijd en voor je het weet ben je weer thuis met een mooie ervaring rijker vergeet dat niet .
    De enigste ervaring die ik vroeger met de school heb gehad was De Leemkuil hahahahahaha .
    Maar alle gekheid opeen stokje iedereen de groeten van die ouwe Haan Fenk