Trainingsdag 4 - Reisverslag uit Skidziń, Polen van Respect2All2016 - WaarBenJij.nu Trainingsdag 4 - Reisverslag uit Skidziń, Polen van Respect2All2016 - WaarBenJij.nu

Trainingsdag 4

Door: Mandy en danique

19 Oktober 2016 | Polen, Skidziń

Hoi, vandaag hebben we weer een lekker ontbijt gehad en weer getraind, niet heel lang omdat er wat conflicten waren.
Na dat die conflicten opgelost waren gingen we nog een leuk spel doen met de ballonnen.
Nu net avond gegeten wat niet veel mensen lekker vonden dus bij de jongens gedropt

• 19 Oktober 2016 - 21:23

Nicoline:

Hallo meisie en alle anderen,
    Vanavond hebben wij een lekker rijstprutje op bij opa en oma. Tante Lenette was er ook. Ze vonden het erg bijzonder dat ze jou even aan de telefoon hadden.
    Nu ben ik weer thuis en heb even met tijgertje/Simba/rover gespeeld. Hij is gek op de muis,vecht er als een echte kater erop los. Maar ook met een leeg wc rolletje en een touwtje kan hij zich lekker vermaken.
    Nemen jullie op je vrije laatste avond de kippen nog wel in de maling? ('S nachts alle schoenveters aan elkaar knopen,suiker in bed strooien, scheerschuim tijdens het slapen op het gezicht smeren)
    Nou nog 1 hele dag met elkaar, geniet er nog van , ook van het "lekkere" eten.
    Tot vrijdag allemaal.

• 19 Oktober 2016 - 21:59

Edwin, Vader Bente:

Jullie trainen wat af zeg!
    Als jullie voetballers zouden zijn dan winnen jullie de championsleage met al dat trainen.
    Conflicten met respect opgelost? Vast wel.
    Ik ben wel benieuwd wat jullie gegeten hebben als het niet lekker was.

Morgen jullie laatste dag.
    Geniet er van, train lekker met elkaar en wees blij met elkaar.
    Morgen kan het nog.

En tot slot de grote vraag voor morgen:

Gaan jullie eerder slapen of wordt het een bonte avond?

Tip: lekkrr knallen morgenavond!

Tot snel

• 19 Oktober 2016 - 22:02

Marielle:

Hoi Bente en de rest,

Wat is het leuk om jullie verslagen te lezen. Morgen de laatste dag met z'n allen op deze bijzondere reis. Ik kan niet wachten om alle verhalen
    Live te horen. Ook heel fijn dat je weer bijna thuis bent. Want wat is het stil in huis. Ik hoop dat je vrijdag nig puf hebt om te dansen, te zingen ( o jee, neee), moppen te tappen, overal op te klimmen, spontaan op mijn rug te springen( krak!) en nog meer van dat soort gekkigheid. Dus, slaap goed in dat vliegtuig!
    Nog veel plezier. Kus mama Marielle

• 19 Oktober 2016 - 23:02

Papa, Mama, Pleun:

lieve Fleur, en de rest van de bups

kleine conflicten dat is niet leuk, maar het is opgelost dat heet respect. geniet nog van jullie laatste dag. Vrijdag ochtend kunnen we weer knuffelen. hopelijk hebben jullie genoten van deze moedige reis. En zijn jullie wijzer geworden :) laten jullie nog even jullie vluchtnr weten? lekker slapen en tot vrijdag

dikke kus en knuffel
    papa, mama, en pleun

• 19 Oktober 2016 - 23:37

Maurice En Ilonka:

Lieve Melina en de rest van de 'kuikens',

Wat fijn dat ik je vanavond weer aan de telefoon had.
    Conflicten zijn nooit fijn, maar fijn dat het is opgelost.
    Praten en luisteren naar elkaar is dan heel belangrijk.
    Morgen jullie laatste dag, geniet van deze dag.
    Heel fijn dat je weer bijna thuis bent, het is zo stil in huis.
    Een hele goede dag morgen met z'n allen.

Liefs papa, mama en de beestenboel xxx

• 20 Oktober 2016 - 10:33

Irene Bilderbeek:

Hoi Riley en de rest,

Heel veel plezier nog vandaag en geniet van jullie laatste dag.
    Morgen ontvang ik jou met open armen , ben stiekem wel blij dat je morgen weer thuis bent want ik mis jou wel hoor. En allemaal een fijne reis ! Tot morgen!!!

dikke kus van mama en de rest

• 20 Oktober 2016 - 11:49

Nynke En Ad Van Den Berg:

lieve Myrne....! en natuurlijk alle mede-leerlingen :)
    Ontzettend bedankt voor jullie leuke, onverwachte verjaardags-song voor mij op m'n verjaardag!!
    Wij wensen jullie allemaal een heeel fijne laatste dag vandaag. Geniet van elkaars gezelschap en
    maak er een mooie afronding van!
    Edryan heeft bijna continue regen gehad op zijn survivalkamp...(in tentjes geslapen)dus we zijn ook benieuwd hoe híj
    thuiskomt morgen.....:(
    Nou.., een hele goede vlucht terug naar Nederland en we wachten (bijna) allemaal met smart op jou hier, Myrne!!
    Veel kusjes van iedereen XXXXXXXX

• 20 Oktober 2016 - 16:37

Suzann Kuijpers:

Hoi Zoë en alle anderen,

Heel bijzonder hoe jullie deze reis samen mogen maken en beleven. Best heftig lijkt me, maar ook mooi dat jullie dit samen kunnen delen en ervaren. Ik hoop dat jullie het ook heel gezellig hebben samen en ik ben erg benieuwd naar de verhalen.
    Geniet er nog even van en een goede reis naar huis morgen!

Groetjes,
    Suus

• 20 Oktober 2016 - 18:18

Daniëlle:

Hey Danique en de rest,

Geniet van jullie laatste avond/nacht in Polen.

En de school , Suzanne, Eddie, Ine, Lonneke, Sabine, Khadija en Hadassa { dus iedereen} heel hartelijk veel dank dat jullie deze reis voor al deze kids mogelijk hebben gemaakt. Ik weet zeker dat ze dit nooit zullen vergeten.

Danique ik vind het ook wel weer fijn dat je morgen weer thuis bent, want we hebben je ook wel gemist.
    En dan zullen we alle verhalen wel te horen krijgen, dat praat ook wel wat fijner dan door de telefoon.
    Allemaal een hele fijne en goede terug reis morgen.

En ja Danique jij bent je dag voor morgen al aan het plannen hihihi eerst alle verhalen, dan even slapen en jaaaha Kootje staat al op je te wachten, en in de middag naar Bryan en daarna zien we wel weer.

Groetjes en veel liefs,

papa, mama, Michelle, Olaf en Binky

• 20 Oktober 2016 - 18:23

Daniëlle:

Het vluchtnummer is W6 1071
    Staat in de brief die we gekregen hebben.
    Voor de ouders die de kids op gaan halen.

• 20 Oktober 2016 - 18:38

Ilonka:

Lieve Melina en alle anderen,

Jullie laatste volle dag in Polen is bijna voorbij, geniet met elkaar nog van een fijne avond.
    Wij zijn zo benieuwd naar alle verhalen.
    De poezen zullen ook weer blij zijn dat je morgen thuiskomt, ze doen niets anders dan slapen en nog eens slapen :):):)

Een hele fijne avond en voor morgen een goede terugreis.

Liefs en knuffels mama, papa en de beestenbende xxx